Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Persoanele care lucrează în call center-uri suferă de probleme ale vocii

Acasa
Sigla Informatia Zilei
Acasa
Acasa
Persoanele care lucrează în call center-uri suferă de probleme ale vocii
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Acasa
Asculta acest articol

Un sfert din persoanele care lucrează în call center-uri suferă de probleme ale vocii, alături de alte tulburări legate direct de activitatea lor profesională. Pierderi de voce, dar şi iritaţii ale gâtului sau dificultăţi respiratorii – condiţiile de lucru pun probleme serioase, scrie passionsante.be, citat de Agerpres.

Constatarea aparţine unei echipe de cercetători de la Universitatea Ulster (Irlanda), care a desfăşurat un studiu pe circa 600 de persoane care lucrează în 14 call center-uri britanice. La instruirea acestor salariaţi nu sunt abordate aspecte legate de voce. Nu se acordă suficientă atenţie reglării aerului ambiant şi îndeosbi nivelului de umiditate. Se adaugă o gestionare defectuoasă a timpului alocat pauzei (vocea nu se odihneşte, aşa cum ar trebui) şi există spaţii de lucru neadaptate muncii desfăşurate – sunt alte constatări ale cercetătorilor.

Studiul s-a desfăşurat la iniţiativa organizaţiei britanice ‘Institution of Occupational Safety and Health’

Ciornă automată

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

REVENDICARI SALARIALE

Vocea angajaților caselor de asigurări de sănătate a ajuns până la București

Angajații caselor de asigurări de sănătate au ieșit din nou în stradă. Pentru a șasea oară de la declanșarea protestului. Joi, 9 noiembrie 2023, sute de reprezentați a mai multor case de asigurări din țară și-au făcut auzită vocea în fața Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, din București, alături de ei fiind prezenți liderii Blocului Național Sindical și cei ai Sindicatelor caselor de asigurări de sănătate

This content is for IZ Plus Lunar members only.
Log In Join Now