Image 1
Image 2

AJPIS SATU MARE

Protestele angajaților continuă

Funcționarii Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Satu Mare  au intrat în grevă de avertisment, azi, 22.11.2023, între orele 8.00-10.00 cu oprirea totală a activității instituției, cu respectarea procedurilor legale.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

În mai multe județe din țară s-a inițiat acest tip de manifestare de protest din cauza mai multor nemulțumiri legate de salarizare, subdimensionarea numărului de  personal raportat la volumul mare de muncă, resurse insuficiente pentru buna desfășurare a activității.

 

 

Sindicaliştii avertizează că, în absenţa soluţiilor imediate, vor declanşa greva generală în data de 27 noiembrie 2023.

 

 

Colectivul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Satu Mare ne transmit următoarele revendicări:

 

 

 

1. Salarii Echitabile:

 

 

Salarii egale cu ale angajaților din alte instituții (ANAF, sănătate, APIA etc). Diferențe considerabile între noi și colegii din aceeași familie ocupațională „Administrație”. Precizăm că în tot acest timp convenit de două luni, pentru colegi din aceeași familie ocupațională au fost identificate și adoptate acte normative menite să le suplimenteze veniturile. Solicităm ferm ca și pentru noi, angajații instituțiilor Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, să fie adoptate măsuri imediate.

 

 

DORIM ELIMINAREA INECHITĂȚILOR SALARIALE GENERATE DE CLASA POLITICĂ!

 

 

Cerem respect și tratament echitabil din partea guvernanților și a factorilor decizionali. Soluționarea imediată a acestei discrepanțe și asigurarea unei remunerări corespunzătoare contribuției noastre la societate constituie o necesitate imperioasă.

 

 

2. Condiții de muncă optime:

 

 

Formulăm cerința fermă de a asigura un mediu de lucru sănătos și sigur, însoțit de alocarea resurselor adecvate pentru desfășurarea activităților în condiții normale.

 

 

3. Deficit de Personal:

 

 

Solicităm alocarea unui personal suficient pentru a face față volumului de muncă. Blocarea ocupării posturilor, decizia de anulare a posturilor vacante au condus la o suprasolicitare a personalului existent în instituții care este nevoit să facă față activităților mult peste o distribuire a activităților într-un program normal de lucru de 8 ore.

 

 

4. Plata Orelor Suplimentare:

 

 

În instituțiile noastre sunt efectuate ore suplimentare de ordinul miilor, datorită imposibilității recuperării prin timp liber, destinat refacerii capacității de muncă, am solicitat alocarea resurselor pentru plata acestora.

 

 

5. Stabilitatea Locurilor de Muncă

 

 

Solicităm asigurarea stabilității locurilor de muncă pentru angajații Ministerului Muncii și Solidarității Sociale împreună cu o analiză menită să asigure o dimensionare corectă, astfel încât activitatea să se desfășoare în condiții normale de lucru.

 

 

6. Optimizarea Aplicațiilor Informatice:

 

 

Dorim asigurarea aplicațiilor informatice în vederea susținerii activității pe care o desfășurăm, aplicații care să satisfacă toate cerințele legislative din domeniul de activitate, aplicații cu un timp de răspuns ridicat, software compatibil cu echipamente fiabile.

 

 

7. Statut inspector de muncă/inspector social:

 

 

Adaptarea reglementărilor la nevoile actualelor realități.

 

 

Toate aceste revendicări, cât și scăderea semnificativă a puterii de cumpărare ca urmare a creșterilor generalizate a prețurilor și a ratei inflației, au condus spre o puternică  nemulțumire în rândul membrilor noștri.

 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with