Image 1
Image 2

ECONOMIE ÎN RUSIA

Rușii nu mai beau bere Heineken. 7 depozite s-au vândut cu un euro

Grupul olandez, gigantul fabricii de bere Heineken se retrage din Rusia şi îşi vinde cele şapte puncte de lucru la preţul simbolic de un euro, a anunţat vineri, 25 august, compania. Retragerea înseamnă o pierdere de 300 de milioane de euro.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Heineken a fost al treilea cel mai mare grup de bere din Rusia şi a realizat acolo 2% din vânzările sale. Heineken este una dintre puţinele companii internaţionale de bunuri de larg consum care a rămas după atacul rusesc asupra Ucrainei. Doar câteva nume cunoscute, precum Coca-Cola şi producătorul Persil Henkel au părăsit complet Rusia. Ele au reprezentat doar 22% din total desfacere produse occidentale în Rusia.

În pofida războiului majoritatea producătorilor de produse zilnice şi de bunuri de lux şi-au adapta afacerile la economia rusă. lor ruseşti, cum sunt producătorii de cofetărie Mars, Milka, Philadelphia. La fel s-au adaptat producătorul de băuturi răcoritoare Pepsi, producătorul de legume congelate Bonduelle, Nestle,Kitkat, Nespresso, Dove, Knorr, Nivea, Ariel, Pampers.

Dintre companiile occidentale rămase multe şi-au redus din activitate şi nu mai fac investiţii noi.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with