Image 1
Image 2

RESTRICŢII ÎN SATU MARE

TIR-urile de peste 7,5 tone au primit interzis

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă restricţii care vizează şi judeţul Satu Mare.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Astfel, pe lângă restricţiile instituite sâmbătă şi duminică, respectiv 26 – 27.08.2023, în intervalul orar 11:00 – 20:00, acesteea se vor prelungi cu încă o zi (luni – 28.08.2023) în acelaşi interval orar pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 t pe sectoarele de drum naţional, drumuri expres şi autostrăzi din Municipiul Bucureşti şi din judeţele: Călăraşi, Ialomiţa, Ilfov, Giurgiu, Teleorman, Olt, Dolj, Mehedinţi, Caraş – Severin, Timiş, Arad, Hunedoara, Alba, Sibiu, Braşov, Bihor, Cluj, Mureş, Sălaj Bistriţa Năsăud, Satu Mare, Maramureş, Suceva, Botoşani, Neamţ, Iaşi, Bacău, Vaslui, Vrancea şi Galaţi.

Aceste restricţii sunt instituite ca urmare a avertizărilor de caniculă emise de către Administraţia Naţională de Meteorologie, Cod Galben şi Cod Portocaliu – val de căldură în intensificare, caniculă şi disconfort termic accentuat.

Măsura este adoptată pentru protejarea şi conservarea sectoarelor de drum cu îmbrăcăminte bituminoasă, respectiv pentru prevenirea deformaţiilor majore ireversibile (ce implică şi pierderea stabilităţii straturilor rutiere) care pot apărea pe reţeaua rutieră, ca efect al desfăşurării traficului greu în condiţiile climatice de caniculă.

Se aminteşte conducătorilor auto că măsurile adoptate de CNAIR sunt dispuse în baza prevederilor articolului 44 alin.2 şi 3 al Ordonanţei de Guvern nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit cărora administratorul drumului poate interzice temporar circulaţia vehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, drumurile naţionale din judeţele afectate de codul portocaliu, cu excepţia:
• transporturilor de persoane;
• transporturilor de animale vii şi de produse perisabile de origine animală şi vegetală;
• vehicule care participă la intervenţii în caz de forţă majoră;
• transporturi funerare;
• transporturi poştale;
• transporturi de echipamente de prim ajutor;
• transporturi pentru distribuire de carburanţi;
• transporturi de mărfuri sub temperatură controlată;
• transporturi pentru tractări vehicule avariate;
• transporturi pentru distribuirea de apă şi hrană în zonele calamitate;
• transporturi cu vehicule specializate destinate prin construcţie salubrizării;
• transporturi apă îmbuteliată;
• transporturi produse provenite din exploatări agricole;
• transporturi militare implicate în exerciţii multinaţionale.

De asemenea, pe perioada restricţiilor vor fi exceptate utilajele proprii ale CNAIR, cât şi utilajele închiriate de la firmele cu care CNAIR are contracte de lucrări în derulare.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with

Crearea și impactul Camerei de Comerț și Industrie din Satu Mare (1927-1936)

IFPLUS CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE SATU MARE

Înființarea Camerei de Comerț și Industrie din Satu Mare (1927-1936)

Imediat după unire, orașul Satu Mare a simțit lipsa unei Camere de comerț și de industrie, care, deși întârziată cu opt ani, a fost înființată în octombrie 1927, având până atunci atribuțiile îndeplinite de expositura din Oradea, iar sub conducerea președintelui Emil Tișcă, Camera a dezvoltat activități semnificative, inclusiv înființarea unei burse de mărfuri și a Sindicatului exportatorilor de vite, în pofida unei întreruperi de doi ani și a provocărilor politice și administrative.

This content is for IZ Digital+Print, IZ Duminica si IZ Plus 1 An, IZ PLUS 3 LUNI, IZ PLUS ANUAL, IZ Plus Lunar, IZ Plus si Ziarul Digital 1 An, IZ+ <35, IZ+ si IZ PDF 1 An, IZ+ si IZ PDF 3 luni, IZ+ si IZ PDF Lunar, IZ+ si PDF <35 1 Luna, IZ+ si Tiparit si PDF 1 An, IZ+ si Tiparit si PDF 3 Luni, and IZ+ si Tiparit si PDF Lunar members only.
Log In Join Now