Image 1
Image 2

HYPERMARKET DIN SATU MARE

Reclamație pentru prețuri diferite la raft și casa de marcat

La Redacția Informația Zilei a ajuns o reclamație din partea unui sătmărean care a dorit să facă anumite cumpărături într-un hypermarket din oraș, dar la care a constatat anumite nereguli în ce privește prețurile afișate la rafturi.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Adică sătmăreanul cumpărător a constatat o diferență de preț la casa de marcat, iar la raft prețul era mai mic, tocmai pentru a determina cumpărătorii să îl adauge mai repede în coș. Cert este că fenomenul nu este singular, iar centrul comercial nu este singurul care practică astfel de tactici, pentru a induce clienții în eroare.

 

 

“Aș dori să vă povestesc ce mi s-a întâmplat azi, la un hypermarket din Satu Mare, pentru a vă avertiza în legătură cu “ofertele” din magazine. Am văzut un prăjitor de pâine pe raft, prețul expus fiind 35,98 ron. L-am luat și m-am îndreptat către o casă de marcat pentru a-l achita, iar doamna casieră îmi spune că este 39 ron.

 

 

Am întrebat-o de ce, deoarece pe raft este 35 de lei și a răspuns că ei așa îi apare atâta este. Am achitat, am mers la biroul de informații pentru a mă lămuri și pentru garanție, iar doamna de acolo, destul de recalcitrantă mi-a spus că nu e posibil să fie alt preț și să merg să verific. Am mers la raft cu un angajat de pe acel raion și am văzut amândoi că prețul este 35,98 de lei.

 

 

Când i-am spus doamnei de la informații, am întrebat-o de ce la raft e atât și la casă mai mult, a început să fie nervoasă, tot își trântea lucrurile și a ridicat tonul, iar eu am spus că voi sesiza Protecția consumatorului și atunci s-a oferit să îmi dea diferența de bani înapoi și să îmi dea un bon cu prețul corect.

 

 

Până la urmă, am acceptat ca să terminăm balamucul de acolo, dar doresc să vă informez să aveți mare grijă la așa zisele oferte și să verificați bonul de casă! Păcat că la acest magazin am mai primit altă dată șuncă expirată, dar am mai constatat și alte nereguli, și păcat că acolo există niște oameni incompetenți care nu știu cum să se comporte în asemenea situații!

 

 

Vă spun că pe al doilea bon nu am mai primit nici ștampila de garanție!”, a declarat nemulțumit Bogdan D., un fidel cititor al ziarului nostru.

 

Citește și:

Petarde și pocnitori vândute lângă Piața Mare

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns