Chiar au început lucrările de turnare a picioarelor, dar imediat după evenimentele din Decembrie 1989, lucrările au fost abandonate, iar colecţionarii de fier vechi şi tot ce s-a putut „recupera” au trecut la demolarea picioarelor viitorului pod.
Tot pe atunci, se vorbea despre asfaltarea drumului prin satul Potău, lucru care nu s-a materializat. Culmea este că, ulterior, pe unele hărţi apărea ca asfaltat drumul respectiv. Au trecut zeci de ani până a se asfalta drumul în Potău şi a se relua investiţia privind construirea podului peste Someş.
După cum am aflat de la Marian Torok, primarul comunei Medieşu Aurit, lucrările de execuţie a podului sunt în grafic. La finalizarea investiţiei, undeva în cea de a doua parte a anului 2024, podul care va lega localităţile Potău şi Cărăşeu va avea lungimea de 131 de metri, cu două benzi de circulaţie de lăţime 3,5 metri şi trotuar în amonte, doar pe o parte, cu lăţimea de 2 metri.
Fii primul care comentează