Image 1
Image 2

Fasole verde scăzută

Fasole verde scazuta
Fasole verde în sos de smântână combină savoarea păstăilor de fasole cu un sos cremos, fiind o opțiune versatilă și gustoasă pentru mesele de zi cu zi. Poate fi servită ca atare sau alături de diverse garnituri, oferind o masă reconfortantă și plină de aromă.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Fasole verde scazuta
Fasole verde scazuta

 

Fasole verde în sos de smântână este o rețetă delicioasă și cremoasă, perfectă pentru orice ocazie. Păstăile de fasole sunt fierte și apoi amestecate cu un răntaș de făină și boia, îmbogățit cu smântână pentru o textură netedă. Acest preparat poate fi servit ca fel principal sau însoțit de chiftele, cârnați, șnițele de soia, conopidă pane sau ouă ochiuri, transformându-se într-o masă completă și satisfăcătoare.

 

 

 

Ingrediente:

1 kg fasole verde (asigurați-vă că este proaspătă și fără fibre)
300 g smântână
3 linguri făină
Ulei pentru gătit
Sare, piper, boia de ardei după gust
Condimente pentru bază de mâncăruri
O legătură de pătrunjel verde (opțional)

 

 

 

Mod de Preparare:

Pregătirea Fasolei: Curățați păstăile de fasole și rupeți-le în bucăți de 3-4 cm. Fierbeți-le în apă cu sare împreună cu pătrunjelul pentru aromă. După fierbere, strecurați fasolea păstrând apa de fierbere deoparte.
Prepararea Sosului: Într-o tigaie, încingeți uleiul și adăugați făina pentru a face un răntaș. Incorporați o linguriță de boia de ardei pentru culoare și aromă. Adăugați fasolea fiartă și puțină din apa de fierbere păstrată, amestecând continuu.
Adăugarea Smântânei: Turnați smântâna peste amestecul de fasole și răntaș, condimentați după gust cu sare, piper și alte condimente dorite. Diluați cu apa de fierbere a fasolei până atingeți consistența dorită, apoi aduceți la fierbere până când sosul începe să clocotească.
Servirea: Fasolea verde în sos de smântână poate fi servită ca fel principal sau alături de chiftele, cârnați prăjiți, șnițele de soia, conopidă pane sau ouă ochiuri.

 

 

Această rețetă transformă simpla fasole verde într-o mâncare delicioasă și cremoasă, perfectă pentru orice masă. Adăugarea de pătrunjel verde la final este opțională, dar recomandată pentru o notă de prospețime.

 

 

 

Citește și:

 

Şniţel vienez cu caşcaval

 

Cotlet de porc crestat şi umplut

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with

 Carne de vițel cu spanac în sos de bulion și lămâie

 Carne de vițel cu spanac în sos de bulion și lămâie

Spanacul, bogat în antioxidanți, fier, vitamine A, C, K, și minerale, este recunoscut pentru beneficiile sale asupra sănătății cognitive și a vederii. Studiile arată că flavonoidele din spanac pot stimula funcțiile creierului, îmbunătăți vederea și ajuta în lupta contra unor tipuri de cancer.

Pârjoale cu ciuperci

REȚETE VEGETARIENE

Pârjoale cu ciuperci

Pârjoalele cu ciuperci reprezintă o adaptare vegetariană a tradiționalilor chiftele, oferind o alternativă bogată în nutrienți și etică la preparatele pe bază de carne, în răspuns la creșterea preferințelor pentru alimentația bazată pe plante.

ARHIVĂ CU REȚETE CULINARE POESIS

Bratkartoffeln (cartofi prăjiți germani)

Bratkartoffeln este un alt cuvânt pentru cartofii prăjiți germani. Acest fel de mâncare tradițional german are multe variații, unele rețete includ ceapă și ardei, în timp ce altele necesită prăjirea în ulei. În rețeta mea, vom prăji felii de cartofi și bacon până când devin perfect aurii și devin crocanți, completând totul cu un sos de oțet de mere.
Trucul acestui fel de mâncare este să-i tăiați în felii mici, astfel încât să nu dureze prea mult să se prăjească. Cuburi sau feliile subțiri, vor deveni crocante în grăsimea de slănină și vor absorbi sosul din tigaie, încărcându-se cu aromă.